Fortsæt til hovedindholdet

Biskoppens månedshilsen

Hver måned skriver biskop Thomas Reinholdt Rasmussen om et aktuelt emne til ansatte, frivillige og andre interesserede. 

Følg også med på Folkekirkens IntraNet